5 عنصر ضروری برای جملات انگیزشی

Wiki Article

حالا ازونجایی که من خودم به خوندن این جمله های انگیزه دهنده علاقه دارم تصمیم گرفتم تو یه پست متن های انگیزشی که میخونم رو با شما به اشتراک بذارم که هم من انگیزه بیشتری بگیرم هم شما.

برای موفقیت در کنکور شما باید کمی لذت ها و تفریحات خود را قربانی کنید تا به هدف اصلی خود برسید…

۱۰ جمله انگیزشی از سر الکس فرگوسن ستاره تیم منچستر یونایتد جدیدترین و خاص ترین متن و جملات عاشقانه تنهایی برای سینگل ها

به ستاره های بالای سرتان نگاه کنید نه به پایین و محدودیت هایتان!زندگی هرچقدر هم که سخت باشد همیشه کاری وجود دارد که بتوانی انجام دهید و در آن موفق باشی تنها چیزی که مهم است اینکه تسلیم نشوی!

کسانی که به جای بازی در کوچه و خیابان، تمام روز خودشان را با درس خواندن صرف می‌کردند تا آینده را بسازند.

( نکته : میدونم که الان با خودت میگی مگه به همین آسونیه که اگه موقعیتی رو دوست ندارم بیام عوضش کنم، اما خب بالاخره ما انسانیم و قدرت اینو داریم که تغییر کنیم.

اگر به انگیختگی کمتری احتیاج دارید، به دنبال راه هایی برای ایجاد آرامش و آسایش خواهید بود.

پاسخ سلام من یازدهم تجربی ام. درسم خوبه. درس میخونم خیلیم زیاد ولی با همه اینا هیچ انگیزه ای ندارم.

اما انرژی دهنده و انگیزه دهنده واقعی و بلند مدت نیستند. در مقاله انگیزه چیست به طور کامل این موضوع را بررسی کرده ایم که پیشنهاد می کنم حتماً آن را هم مطالعه کنید.

سه مرحله در برنامه ریزی برای نمایشگاه درباره ما،طرح و   بازاریابی   تبلیغات   برنامه ریزی برای داشتن نمایشگاهی مفید:

اگر دوست دارین موفق باشید و موفق باقی بمونید، باید با تمرکز بالا سخت تلاش کنید. بهتر شدن کار سختیِ و هزاران بار تمرین و تلاش میخواد. یادتون باشه به جای این که حواستون رو به موارد منفی بدین، به اهداف و تمام چیزهای خوبی که توی زندگی دوست دارید به دست بیارید متمرکز باقی بمونید.

استعدادیابی،فن بیان و رفع خجولی،اعتماد به نفس،برنامه ریزی،انتخاب رشته و شغل،رفع تنبلی و افزایش انگیزه،سایت و اینستاگرام،کسب درآمد از آموزش

نگویید که وقت کافی ندارید. شما دقیقاً همان قدر زمان در اختیار دارید که به توماس جفرسون، استیون هاوکینگ و آلبرت انیشتین داده شده بود.

اما افراد دیگر ممکن است با کوچکترین مشکلی شیرازه زندگی شان از هم پاشیده شود و به علت نداشتن آگاهی بالا، اتفاقات بسیار بدی برایشان رخ دهد.
درس و تحصیلات یکی از مهم ترین لازمه ها برای رسیدن به شغلی مناسب است. در این دوره و زمانه اگر تحصیلات بالایی نداشته باشید، به دست آوردن شغلی خوب کمی برایتان سخت خواهد شد.

شما تنها زمانی حق این را دارید که منتظر رخ دادن اتفاقات خوب باشید که برای آن تلاشی کرده باشید؛ اما وقتی می توانید منتظر اتفاقات فوق العاده و بی نظیر باشید که خودتان به دنبال آن ها بروید و آن ها را رقم بزنید.

اگه میخوای بیشتر در مورد هدف و چگونگی و نحوه هدف گذاری بدونی، پیشنهاد میکنم مقاله جامع هدف رو بخونی.

میخواهید میزان فروشتان را بالا ببرید؟ از فروختن دست بکشید، به جای آن کمک کنید

جملات انگیزشی محمد جانبلاغی نکته : این جملات رو حفظ کن و با خودت تکرار کن، این تکرارها جلوی آینه قدر بیشتری به تو میده.

مثلا یک روز با ساعت مطالعه بالای ۱۰ساعت و انگیزه فوق العاده پیش میرم بدون اینکه خسته بشم،اما فرداش ساعت مطالعم به زیر۶ ساعت میرسه و منبع اصلا حوصله اینجا کلیک کنید درس خوندن ندارم…

همان طور که می دانید در رشته روان شناسی تعاریف بسیاری وجود دارد. در کنار این تعاریف تئوری ها و نظریات مختلفی نیز وجود دارد. تئوری انگیزش نشان می دهد که افراد برای حفظ سطح مطلوب برانگیختگی فیزیولوژیکی، مجبور به انجام ورزش و سایر فعالیت ها می شوند.

اگر انتظار دارید بدون درس خواندن شغل خوبی به دست آورید، مثل این است که انتظار داشته باشید بدون دویدن در مسابقه‌ ماراتن برنده شوید.

( نکته: من قبلا یه مقاله گذاشتم که خوندنش بهتون کمک میکنه باور به خود رو افزایش بدید. حتما بخونیدش. )

اما لطف طبیعت شامل حالتان بود و هیچگاه شما را به دست گرسنگی ، ترس و غم رها نکرد. بعد از این هم رها نخواهد کرد.

۱۰ متن نوحه برای نوجوانان ویژه ایام محرم ۱۰ متن نوحه کودکانه بسیار زیبا و ساده برای ماه محرم جدیدترین پیامهای شب اول محرم (شروع محرم) ۴۰ متن منبع سوزناک و غم انگیز محرم نزدیک است !

این سایت با هدف ارائه مطالب مفید و همچنین مطالب فراموش شده در زمینه موفقیت و رشد شخصی راه اندازی شد.

همیشه دلم میخواست پیوسته درس بخونم اما نمیشه،راه های مختلفی رو امتحان کردم اما نشد

به دندون خیلی علاقه دارم براش تلاش میکنم ولی بعدش با خودم میگم ولش باو عاخه منو چه به دندون؟ یا اصن من میتونم دندون قبول شم؟

Report this wiki page